sobota, 23 maja 2009

Magazyn : Rzygi...??NOWY PROJEKT MATYLDZI!

Wiedzialam ze Matyldzia takie cos wymysli, ale o co chodzi z nazwa...?
Nazwa magazynu Matyldzi to : RZYGI
Bardzo, kultularna, piekna dama wymyslila ten magazyn zeby pokazac jak bardzo nie lubi reszta swiata :
Widac ze ten numer bedzie o gabisia9, i bedzie sie nazywal artykul 'Porazka roku'.
Jeszcze umieszczone w numerze beda :
Klaudia (Aly_i_Aj)
Evelina_
Dawidde
rose_lily_123
No i oczywiscie Ja... co sie moglam spodziewac bo tym poscie co napisalam..ta nasza Matyldzi gra mi na nerwach ;P
Hmm... mamy sie wszyscy bac nowego magazynu 'Rzygi' ?
Tylko Matyldzia nam moze powiedziec :/
Zapraszam serdecznie do czytania 'Rzygi' !!!
Kochamy was ;**
-Olivia
gloomayngel

piątek, 8 maja 2009

Stardoll na Youtube!


Ostatnio bawilam sie na Youtube, i z ciekawosci wpisalam "Stardoll".

Nie mialam pojecia co wyjdzie, ale wyszlo mi 2,890 filmow o naszej ulubionej stronie!

Weszlam na pare fajnych filmow o ludziach i ich apartamentach, zakupach, i nawet o podobiznach ubran i gwiazd z realistycznym zyciem!

Chociaz duzo jest tam spamu (ktory nie dziala) to naprawde jest warto wejsc i zobaczyc jak ludzie pokazuja swoja lalke nawet przez Youtube
- Olivia (gloomyangel)

środa, 6 maja 2009

Wywiad z Mrozienka ;))




Hej!
Dzisiaj przeprowadzam wywiad z Mrozienka (Gosia) :)
Ja I Gosia znamy sie juz od dawna, wiec ja juz duzo o niej wiem :)
Chcecie sie czegos dowiedziec o tej slicznej lalce ?
Prosze bardzo….


Ja - Gosiu, ile juz jestes na sd (Stardoll)?

Gosia - Na stardoll jestem trochę ponad rok, bo zalogowałam się w grudniu 'o7

Ja – Wow! To dlugo! Powiedz nam jak wygladal sd za twoich czasow?

Gosia - Jak się zalogowałam nie-ss miało tylko jeden pokój do zagospodarowania, a ss trzy ! Za tamtych czasów było to bardzo dużo, a teraz to nawet 10 nam nie wystarcza. Nie było aż tylu funkcji co teraz, ale nie powiem, że było gorzej. Najlepsze było to ,że była jeszcze stara kolekcja dkny, ale niestety, nie wiedziałam jeszcze ile dkny znaczą .

Ja – No!
Nie moge uwierzyc ze kiedys sprzedalam scube za 20$ !!!! He He!
Jak doszlas do sd to kiedy zostalas ss (superstar) ? :)


Gosia - Tylko pierwszy miesiąc mojego życia na stardoll był bez superstar, a potem już co miesiąc, potem tylko raz mi się zdażyło kilka dni bez ss :>

Ja – Acha :)
Ja bym nie przezyla bez ss xDD Hihi! Jeju! Masz taka piekna medoll I styl! Jak ty to robisz!?


Gosia - Praktycznie zawsze znam najświeższe nowinki z mody, ponieważ kręci mnie too ;> Na stardoll mogę bardziej wykazać się stylem i klasą ^ Czasami nad jedym strojem siedzę pół godziny ! Szukam po całej szafie odpowiednich ubrań, tu nie pasuje mi bluzka, a tam dodatek . ;p Dlatego staram sie jak mogę by dobrze wyszło ;)

Ja - No :) Naprawde sliczna masz ta lalke ;)
Teraz sd sie bardzo zmienilo :P
Podobaj ci sie te zmiany? :)


Gosia – Nie są złe, podoba mi się nowa funkcja w apartamencie, że można modelować czyjąś medoll, a także, że łatwiej mogę się poruszać po apartmanecie i jest więcej przestrzeni. Jednak nie wszystkie zmiany są dla nas na korzyść, tak jak nowy edytor medoll, w którym co chwilę się
gubię ;p Wolę stary ;d


Ja – Acha, powiem ci ze tez sie bardzo gubie ;)
Wiem ze bardzo lubisz sluchac muzyki :)
Masz jakis ulubiony zespol?


Gosia –
Ooo taak, kocham muzykę ! To moje życie ^^ Na moim ipodzie już prawie pamięci nie mam xd Uwielbiam Avril Lavigne, na której koncercie byłam ;> A także Skillet'ów ! KOcham iiich ;> A wszystko to dzięki mojej Unn [lusiaaaaa] ;), ona mnie nimi zaraziła ^^ Wsłuchuję się także w Red Hot Chili Peppers, a czasami w Beyonce lub Taylor Swift. Ostatnio słucham też takie zespoły jak Hey Monday, lub Green Day ;> Ale i tak Skilletci najlepsii ^



Ja- Tez ich bardzo lubie :)
Bardzo ci dziekuje Gosiu!
Pozdrawiam!Napewno przeprowadzimy z toba jeszcze wiele wywiadow :):)

sobota, 2 maja 2009

To cos co musicie wiedziec ;))

1. NIE chcemy nikogo tu zniszczyc, to poprostu opinie! Jak macie az tak wielki problem to wykasujemy... :/
2. Lubimy cie, ale kazdy ma swoje zdanie o innych. A np. jak bedziesz miala cos co NAM sie spodoba, to powiemy ze sie podoba.. a jesli nie chcesz byc wymieniona na blogu zapisz sie do jakiegos klubu pod nazwa "nie chce byc wymieniona w tym pokemonowym blogu"
3. Jestemy normalne, i szczere w kazdym mozliwym stopniu
4. Nie mamy problemu ze jestes w twoim zdaniu "znana" piszemy o tobie bo wiekszosc ludzi cos o tobie wie/wiedzialo.
5. Nie boj sie, za miesiac juz i tak nikt nie bedzie pamietal ze cos o tobie pisalysmy :)



~Julia (Hannah_Harder)

To jest Matyldzia ;)
Tak ja nazwalam :)
Ladnie??
Matyldzia (matulka3) ma blog :P
Blog nie jest fajny :p
Zwie sie : pudelek-stardoll.blogspot.com
#moze chodzilo Matyldzi o cos w stylu tego bloga, ale ona nie zna granic. Nie wiem czy ta dziewczyna wie, ale dodawanie zdjec kogos do internetu, bez ich zgody, jest NIE LEGALNE.
Fanka Gabisi nie jestem, ani tej rose_lily_124 'czy cos' tez nie, ale jakby taki pokemon dal moje zdjecie prawdziwe na swoj beznadziejny blog, to bym nie wiem co zrobila pokemonowi ;P
Nawala moja przyjacoilke (aly_i_aj) 'UFO', i powiedziala ze Evelina_ nie ma talentu, i nazwla rose_lily_123 'stara baba' ...hmm... albo ta dziewczyna to jakis wrog tych dziewczyn, albo ma o WIELE za duzo wolnego czasu...
Poczekam na jej nastepne posty, ciekawe co pokemon wymysli..?
Ona pewnie i tak chce zablysnac na stardoll.... ale nie wiem czy jej sen sie spelni... :P
-Olivia
;**